środa, kwietnia 22, 2020

Dzień Ziemi

Ten piękny plakat z okazji Dnia Ziemi przygotował Oluś razem z Julcią. 

A to plakat Niny

Brawo Kochani!

Jeśli macie ochotę możecie dziś wykonać swój plakat i przesłać go na adres przedszkole10.gr.1@gmail.com




A ja mam dla Was jeszcze jedno zadanie na dziś. Obejrzyjcie filmik i posłuchajcie.


A oto efekty mojego spaceru.
Na plaży nie było bardzo dużo śmieci, ale jednak coś znalazłam np.:
Najwięcej było woreczków jednorazowych. 
Dlatego, tak ważne jest używanie toreb wielorazowego użytku. 


Było sporo sznurków od starych sieci i resztki sieci rybackich

Rękawiczka, którą pewnie ktoś zgubił

Znalazłam też duże plastikowe koło.

Te i jeszcze parę innych śmieci trafiło do mojego worka, a później do kosza na śmieci.

Zachęcam Was do takiego spaceru, połączonego ze zbieraniem śmieci.
Prześlijcie nam koniecznie fotki z takiego spaceru.


Nina przysłała nam zdjęcia ze spaceru. Widać, że zebrała sporo śmieci z plaży.
Brawo Nina!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz