czwartek, kwietnia 30, 2020

Polska- Mój kraj

Dzień dobry, witam wszystkich w ostatni dzień przed długim weekendem. Dziś przygotowałam dla Was zagadki, związane oczywiście z naszym kochanym krajem. Jesteście gotowi? Jeśli tak, to świetnie, zaczynamy ;-)

Zagadka nr 1
Pytanie nietrudne- każdy to przyzna, jak się nazywa nasza Ojczyzna ?

 Odp. Oczywiście, to POLSKA

WYNIKI KONKURSU - Przedszkole w Krzemieniewie

Zagadka nr 2 
Biel na niej jest i czerwień , powiewa pięknie ,gdy wiatr się zerwie.

Odp. Świetnie, tak jest to FLAGA 
Flaga polski - państwowa, flagi - BHPVota
Zagadka nr 3
W górach mieszka wielki ptak. To jest naszej Polski znak
Zobaczysz go kiedyś może , to jest przecież biały...

Odp. Brawo, oczywiście to ORZEŁ 

GODŁO POLSKI. Jak powstało? Co się na nim znajduje? Czego symbolem ...


Kochani dzisiaj przygotowałam dla Was jeszcze propozycję zabawy taneczno-ruchowej do fragmentu piosenki ,,Jak przyjemnie maszerować ”. Zaproście rodziców, rodzeństwo do zabawy i utwórzcie koło- maszerując naśladujcie czynności wymieniane w piosence (link do piosenki znajdziecie poniżej):
 

Jak przyjemnie maszerować, plecki swoje wyprostować. Maszerują przedszkolaki -młodsze, średnie i starszaki . ref: Hej, hej, hej zróbmy wielkie koło bawmy się wesoło raz, dwa , trzy. 2x ( na słowa raz, swa, trzy –klaszczą w dłonie )

->->->Jak przyjemnie maszerować<-<-<- 

 

Dzieci Bawiące Projekt | Darmowy Wektor  
 Ilustracja, źródło- https://pl.freepik.com


2 komentarze:

  1. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo już chodzenie dzieciaków do przedszkola jest czymś bardzo ważnym i ja jeszcze chcę powiedzieć, że także sama szukałam właściwego miejsca dla moich dzieci. W każdym razie już wiem, że w http://przedszkole.warszawa.pl/ na pewno czują się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń