poniedziałek, maja 25, 2020

Prezent dla mamy

Rysunek Mamy - Piękna piosenka o Mamie - YouTube

Dzień dobry kochane dzieci. Już jutro bardzo ważny dzień 26 Maj, czy wiecie kto będzie jutro obchodził swoje święto? Tak, oczywiście, jutro świętuje każda MAMA, jutro jest właśnie "Dzień Matki":-)

 Clipart bouquet 5 » Clipart Station

Chciałabym abyście z tej okazji przygotowali dla Waszych Mam własnoręcznie zrobiony prezent, bo nic tak przecież nie cieszy jak prezent zrobiony małymi rączkami od własnego dziecka. Proponuję zrobić piękny portret swojej mamy. Poproście kogoś dorosłego (tatę, babcię, dziadka lub starsze rodzeństwo) o wydrukowanie poniższego konturu twarzy, następnie weźcie kredki i do dzieła. Dorysujcie mamie oczy, nosek, usta, uszy, włosy i co tylko chcecie, bo przecież to Wy wiecie najlepiej jak wygląda Wasza Mamusia. Pokażcie nam koniecznie swoje wykonane portrety Mam przesyłając przy pomocy osoby dorosłej na naszego maila: przedszkole10.gr.1@gmail.com, a jutro nie zapomnijcie wręczyć ich Waszym Mamom ;-)

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/98344583_251498866265638_3425317099520655360_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=ZWhHNqWk6cEAX9tQ5h1&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=1f26b367ddbccd02c87578a523c36a70&oe=5EEE9809&dl=1 

Maluszki czy pamiętacie piosenkę z zeszłego tygodnia? "W zieleni piosenka majowa". Przypomnijmy sobie ją dziś, a jutro zaśpiewajcie ją Waszym mamom.


Dla chętnych z Was w tym tygodniu proponujemy naukę jeszcze jednej piosenki dla mamy pt."Tra La La Dla Mamy". Wysłuchajcie poniższej piosenki, a następnie powtarzajcie słowa po osobie dorosłej.


"Tra La La Dla Mamy"
1. Moja mama jest kochana,
Moja mama wszystko wie,
Kiedy do mnie się uśmiecha,
Tak zaśpiewam jej

Ref: Tralalala pampampam
Najpiękniejszą mamę mam
Tralalala pampampam
Zaraz buzi mamie dam.

2. W domu, w sklepie, na spacerze,
Z mamą nigdzie nie jest źle
Gdy prowadzi mnie za rękę
Rak zaśpiewam jej

Ref: Tralalala pampampam
Najpiękniejszą mamę mam
Tralalala pampampam
Zaraz buzi mamie dam.

Ref: Tralalala pampampam
Najpiękniejszą mamę mam
Tralalala pampampam
Zaraz buzi mamie dam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz