niedziela, stycznia 10, 2021

Dzień Babci i Dzień Dziadka tuż, tuż...

Drodzy rodzice,

Dzień Babci i Dzień Dziadka w tym roku będzie wyglądał inaczej w związku z ograniczeniami związanymi z koronawirusem. Nie będzie możliwości zaproszenia Naszych kochanych seniorów na uroczystość do przedszkola. Chcielibyśmy jednak przygotować małą niespodziankę dla wszystkich Babć i Dziadków i prosić w związku z tym Was Kochani rodzice, o pomoc w nauce dzieci poniższej piosenki i wierszyka. Występ zostanie nagrany 21.01.2021, prosimy o ubranie tego dnia dzieci w stroje odświętne. Prosimy również, aby każde dziecko do 18.01.2021 przyniosło dwa nieduże słoiczki np. po konfiturze.


PIOSENKA


Moja babcia i mój dziadek
1. Moja babcia i mój dziadek
to wspaniali są dziadkowie
Dziadek mnóstwo zna zagadek,
babcia bajkę nam opowie.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie
takich bajek i zagadek
jakie wnukom opowiada,
moja babcia i mój dziadek

2. Poprosimy naszą babcię
babciu z tajemniczą miną
opowiadaj swoją bajkę
a za każdym razem inną.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie...

3. Posadzimy teraz dziadka
na fotelu wiklinowym
Dziadku powiedz nam zagadkę
całkiem nową prosto z głowy.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie...


WIERSZ

„Dziś dla babci słońce mamy”

Dziś dla babci słońce mamy
I całuski dla dziadziusia
Dziś życzenia wnuczek składa
I piosenki śpiewa wnusia

Aby babcia i dziadziuś
W zdrowiu długo żyli,
Aby uśmiech dla nas mieli
W każdej wolnej chwili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz